Hoeveel mensen zijn er online?

Op naar de zomer.

Op naar de zomer.
Lente vind je momenteel alleen op het Keukenhof.

zondag 20 februari 2011

Verjaardagskaarten.


                                   Voorkant van de kaart.
Deze kaart heb ik gemaakt naar een voorbeeld van Tiets kaartenblog. Anja heeft hem ook gemaakt, maar natuurlijk met eigen inbreng en ander papier. De basis van de kaart is een gewone envelop.

              Binnenkant met de envelop dicht, daarbinnen zit een tag met tekst.

               De binnenkant met open envelop.              
              
Een vintagekaart.
Deze kaart is alleen gemaakt van cardstock en die heb ik bestempeld met een tekststempel en Versafine vintage sepia van Archival.
Ook deze kaart heb ik gezien op een andere blog en ik vond hem zo leuk dat ik hem maar gelijk  heb gemaakt. Alleen het plaatje en het hekje met de vogel zijn eigen inbreng. Deze kaart gaat naar een zwager van mij die in maart jarig is.

1 opmerking: